Navigatie

VERZENDKOSTEN.

Alle produkten zijn inclusief 21% BTW of 6% BTW exclucief verzendkosten

Bij verzenden rekenen we 6,95 euro verzendkosten, bij pakketjes voor brievenbuspakket 3,95 eure
Bij vooraf betaling moet binnen 5 werkdagen het bedrag op de rekenig staan.
Na betaling, word u pakje zo spoedig mogelijk mits voorradig toegezonden.

 LEVERING

Na betaling van uw bestelling zal u pakje /schilderij, met uiterste verzorging, worden verzonden binnen enkele dagen (ondervoorbehoud) mits voorradig,er zijn ook produkten die een langer wachttijd hebben.

COPYRIGHTS

Niets van deze site mag door derden  van Marlijnpoppendijn gebruikt worden of nagemaakt.
Alle rechten zijn voorbehouden aan Marlijnpoppendijn te Nieuw vennep.
Op alle poppetjes/ontwerpen zit copyright.

En zeker niet op commercieel gebied, mocht dat wel zo zijn, dan kunnen er gerechtelijke stappen ondernomen worden. Alle ontwerpen zijn ondergebracht bij het i-depo.Beneluxkantoor.

Wat uit mijn boekje ,,Home decoraties met Marlijnpoppendijn,,/tijdschriften  is gemaakt, is puur voor thuis gebruik.

Adres gegevens:

 Showroom/workshopruimte: Marlijnpoppendijn  Meer en Duin 239 Lisse.   06-36149761

Marlijn Colijn-Rous Buinerveld 2151LD 10 Nieuw Vennep.

Email: d.colijn1@quicknet.nl

 

 BTW,     NL183932018B01

KVK,      34325611  

IBAN,      NL62 INGB 0005745960

BIC         INGBNL2A

T.A.V M Colijn-Rous.

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket en brievenbuspakket 3,95 raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via d.colijn1@quicknet.nl  Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Dit geld niet voor gepersonaliseerde producten mits u echt niet tevreden bent neem dan gelijk contact met me op d.colijn1@quicknet.nl of 0636149761

“Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.”

Voor eetbare producten.
“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakketen brienvenbuspakket 3,95 raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via UWEMAIL@uwwinkel.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar d.colijn1@quicknet.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

© 2007 - 2017 Marlijnpoppendijn kids en lifestyle. | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel